Učenici drugog razreda Osnovne škole “Štampar Makarije” u Podgorici ove školske godine, uprkos negodovanju roditelja, nastavu će pohađati u popodnevnoj smjeni od 14 sati i 30 minuta do 18 sati.
Direktorica škole Milica Stanković smatra da su roditelji koji se žale pretjerali i da djecu koriste kao instrument, jer, kako ističe, neko mora ići u popodnevnu smjenu zbog kapaciteta škole.
Potvrdila je da je do ove školske godine drugi razred nastavu slušao u jutarnjoj smjeni, ali poručuje da je ove godine, zbog manjka kapaciteta, to neizvodljivo.
“Da nismo primili još jedno odjeljenje onda bi o tome pričali i žalili se. Da ne organizujemo produženi boravak zbog nedostatka učionica onda bi se na to žalili. Jednostavno, ta učionica nam treba za produženi boravak, kapaciteti škole su takvi i jedino tako se može organizovati nastava ove školske godine”, kazala je Stanković.
Roditelji učenika II razreda OŠ “Štampar Makarije” uputili su otvoreno pismo ministru prosvjete Damiru Šehoviću i tražili mu da se uključi u rješavanje situacije nastale zbog odluke uprave da nihova djeca, koja kreću u drugi razred, idu na nastavu popodne.
Anonymous
Kao da su jedina skola sa popodnevnom smjenom
Npr Sutjeska mjesecno mijenja smjene
Milan Vukotic skola je podijeljena da djaci do 6tog razreda idu popodne
A od 6tog prijepodne
I sta da rade roditelji da slusamo ove u blok i da se ” poubijamo”
Oooo boze ludih shvatanja izjava 🙄🤔😜😲🙃😁
Anonymous
ne morate nikog da slušate.ko Vas tjera na to.svako ima pravo da iskaže svoje nezadovoljstvo.u ovom slučaju su roditelji zaista u pravu…nije to popodnevna smjena.po meni je popodnevna smjena u 13 h najkasnije.
.a 14.30 je ne kasno, nego prekasno za djecu od 7 godina…ono što je najgore u svemu ovome je upravo činjenica da postoje roditelji tj ljudi kojima uvjek smeta kad neko želi pa promijeni nesto, da nesto učini da bude bolje.uvjek se nadje neko pametan da komentariše kako još negdje postoji isti takav problem…uf…
Anonymous
Pa sto se onda i drugi roditelji ne bune? Ne vidim sta je sporno da se iskaze nezadovoljstvo jer ovakve smjene za djecu od 7-8 godina ma i starije su idiotizam! Kad treba djeca da se vide sa roditeljima, u 19 uvece?
Anonymous
Zasto stariji razredi idu prepodne a mladji popodne? Kakva je to logika?!Za starije razrede je najbolja smena od 1:30 ..Do 6-7 ce zavrsiti.Kao sto je i bilo kad sam ja isla u skolu.Najbolja je opcija da svi idu od 8-3 u skolu.Tada bi se svo gradivo savladalo,ne bi se neki predmeti i casovi zanemarivali,jer ne moze sve da se postigne za period od 3 i po sata.Svi bi lakse funcionisali..
Anonymous
Ako radite i uz pretpostavku da vam dijete ide na spavanje oko 21h – hoćete da kažete da je u redu da dijete od 7 godina provodi manje od tri sata dnevno sa roditeljima? (da ne pominjem da u tih tri sata treba da se uklopi i druženje sa drugarima, familijom, prijateljima i ako je moguće neki hobi). Podrška za roditelje koji pokušavaju da unaprijede sistem radi svoje i djece onih kojima je “3 sata” OK! #3SataNijeOK
Anonymous
Po mom misljenju je sasvim u redu da postoje i prva i druga smjena u skolama, ali dajte, ljudi, casovi pocinju u 14:30h. Ko izmislja takav plan i program? Nekad je druga smjena pocinjala u 12:30h.
Anonymous
Ovo je tako glupa reforma. U potpunosti podrzavam ove roditelje koji su protiv. Jos ako se radi kod danasnjih polupismenih poslodavaca koji izrabljuju ljude sirom CG onda ovo ide ka propasti sve. Zna se kada se islo i ide u skolu kada dete ustane doruckuje i kada ima najvecu koncentraciju da slusa ucitelja. Ti isti koji su doneli tu odluku neka se stave na mesto ovih ljudi. Ali opet ima ona stara “kako radis tako neka ti se vrati” bilo dobro bilo lose
Anonymous
Podrzavam!!! Ali kao sto vidis, sve nam je dzabe, bunili se ili ne. Moj sin vec 2 godinu zaredom ide u popodnevnu smjenu I mogu ti reci da je to blaga katastrofa. Prvo, jer mi kao roditelji radimo od 8h (ili 7h), dijete ujutru mora da ostane samo, a sa 7, 8god je itekako malo da bi ostajalo samo I brinulo se o sebi (napravilo dorucak, eventualno rucalo, obuklo se itd), srecom imamo babe koje uzurpiramo jer smo prinudjeni da nam djeca rastu kod njih…skole zavrsavaju u 17h, 18h, ako imaju neku vannastavnu aktivnost racunaj da zavrsavaju obaveze oko 19h, 20h…I naravno, tada,su sposobni samo za krevet. A s obzirom da ujutru nemas gdje sa djetetom, ono odlazi na spavanje kod babe, I ti se prakticno ni ne gledas sa njim…ujutru opet ista prica, domaci radi sam, ili uz pomoc babe…a sta da nemamo babu, da nemam nekoga ko bi brinuo o njemu…a da ne pocinjem pricu o tome da uce matematiku sa 1 nepoznatom prije nego nauce slova…itd, itd…nego je za utjehu sto najavljuju povratak starog sistema obrazovanja, kakvo je bilo u nase vrijeme…ali ostaje problem popodnevne smjene. Uostalom, zar ne bi trebalo mala djeca ( do IV) razreda da idu ujutru, a stariji da idu posle podne, zar to nije logicnije, ali ko te pita??? Pitaju se nastavnici koji su vecina I koji zele svoje obaveze da zavrse do 12h, a ucitelje kao manjinu I djecu ko pita….zalosno.
Anonymous
Jovanka shvatam te i podrzavam tvoj stav. Jako je tesko.
Anonymous
trebaju nam nove skole!!!
Anonymous
Tako je Ana Radusinovic Valentic postojeci kapaciteti odavno ne zadovoljavaju potrebe,kako u skolama tako i u vrticima!
Anonymous
Ista situacija je i u OS Drago Milovic u Tivtu!Kao razlog pominje se tzv.jutarnje cuvanje djece u periodu od 6:30 do 7:30…kome od roditelja tih sat vremena”zavrsava posao” ako svakako moraju doci po dijete u 10 ili 11?Skola je izgradjena 1987.godine,kada je bilo 700 djaka…danas ih je duplo,a kapaciteti se ne prosiruju…i na kraju,roditelji i djeca ispastaju ovakvim,losim rjesenjima😡
Anonymous
upravo tako, trebaju nove skole!
Anonymous
Ivana draga , da vidiš tek šta se u Novom radi … decu nam šalju po seoskim školama jer nemaju kapaciteta … užas i sramota … a ovo sto deca ostaju po sat vremena u školi ,to je za plakanje …
Anonymous
Alma Avdic Strasno…a kome god se obratis za pomoc naidjes na zid…kad ponudis rjedenje,svi ce ti samo izbiflati stotinu razloga protiv,niko da barem pokusa nesto promijeniti.. vazni su samo njihovi,bijedni interesi u ovom trenutku,a sta ce biti sjutra nikog nije briga😡
Anonymous
Ma treba da ih je sramota za to cuvanje jutarnje ….bas im hvala sto misle na nas zaposlene roditelje samo kad bi me posavjetovali sto da radimo od 10:15 ili 11:05 do 15:30…zar nije bilo bolje ako vec mora da budu ujutro na cuvanju a od 13h nastava
Anonymous
Zorica Kusevija Penovic E to bi vec znacilo da se radi u interesu i djece i roditelja!A ovako nikome nista ne znaci tih sat vremena….umjesto da se problemi rjesavaju iz korijena,pokusava se isfrizirati stvarnost…ja jesam za uvodjenje jutarnjeg cuvanja i produzenog boravka,ali tek kad se za to stvore mogucnosti…skola pod hitno treba da prosiri kapacitete,desetak ucionica i dvije sale za fizicko bi u mnogome olaksale situaciju…ali treba biti od akcije,povlaciti konkretne poteze,obezbijediti novac…a time se ocigledno niko ne bavi
Anonymous
Ivana Arandjus Donju Lastvu bolje da ne spominjemo…
ja sam tamo pocela 86′ i danas je gore sto puta a za razliku od njih danas , mi smo imali veliku livadu ka skolsko dvoriste a oni nemaju ni prilaz skoli
Anonymous
Mnogo ruzna smjena.
Anonymous
Ja kad sam išla u osnovnu skolu, smjena od prvog do četvrtog razreda je bila od 12 do 16 otprilike. Ne kažem da je to ok, poenta je da je oduvjek postojala popodnevna smjena.
Anonymous
Ne tezinjajte
Anonymous
Sta je tu je, nije to jedina skola sa tom smjenom, prilagodjavajte se kao i svi mi ostali
Anonymous
svi smo mi mjenjali smjene..pa evo nas..nista nam ne fali..
Anonymous
ovdje nije riječ o mijenjanju smjene…niko nije protiv popodnevne smjene…ovdje je samo problem vrijeme kada nastava počinje…procitajte tekst pre nego počnete komentarisati bilo sta
Anonymous
ne izmisljajte toplu vodu..
Anonymous
I po tudjim skolama poslije zemljotresa nastavu pohadjali i niko nase roditelje nije pito odgovarali im
Anonymous
Željka Ivičević Žežo taman tako
Anonymous
Stanislava Murisic ajde gospodje sto neznaju do podna sto ce..a od podna kako ce..:)))
Anonymous
Željka Ivičević Žežo e zato nam i nema napretka fyjjj
Anonymous
Stanislava Murisic amo mi namore..vidi ove sparine :)))
Anonymous
Željka Ivičević Žežo bila ja jutros vrhh
Anonymous
ja cu sad 🙂
Anonymous
U skolu Oktoih ima jedan razred prvaka koji ide u drugu smjenu… a od drugog razreda do 6 djaci pogadjaju iskljucivo drugu smjenu..
Anonymous
Od sad u oktoihu nece biti trece smjene, osposobljavaju par ucionica dodatnih
Anonymous
Nama je, kada smo bili djeca, druga smjena pocinjala u 13h. Prva smjena je u mojoj skoli bila iskljucivo za djecu do 4 razreda. Starija djeca su isla u drugu smjenu. I to je bilo ok. Smjena od 14:30 za djecu od 7 godina je idiotizam. Djeca u tom uzrastu ne zasluzuju da provedu svega par sati sa svojim roditeljima. A gdje ce sa njima u prijepodnevnim casovima dok roditelji rade? Podrzavam roditelje 100 %
Anonymous
Ovo je stvarno preglupo. Mi smo isto od 5.raz išli u 2 smjene i to ja mislim jedan mjesec ujutru,jedan popodne od 13.30h … Baš filozofiraju
Anonymous
Da od 5.razreda a ne sa 7 godina od 2 ipo do 7 uvece. Cijeli dan da ne vidis roditelje. Meni je idiotizam
Anonymous
Milena Milic ma i zimi je mrak u 4 popodne… Mi smo u 3.i 4. bili međusmjena ,od 11.30 do 16h,eto mogli su im to ubacit…ne znam koja je muka ove god,jesu se izjašnjavali? 😂
Anonymous
Penny Tipsy Lane ne pricam o mraku vec o vremenu koje dijete treba da provede sa roditeljima. Mrak je nebitan
Anonymous
Penny Tipsy Lane e jedva cekam dijete da dobijes 😂😂😂
Anonymous
Prva ces samnom sa transparentom ,,JE SUIS PRVA SMJENA!” 😂😂
Anonymous
Moje će se doma školovat 😂😂😂
Anonymous
E ako to nije najpametnije 😂😂
Anonymous
Ja sam uvijek za prvu smjenu,u srednju sam baš patila mjesec kad budem 2.😂 kao da sam cijeli dan izgubila… 😂
Anonymous
Zar svi roditelji rade 1.smjenu?
U kojoj je to galaksiji molim informaciju.
U Herceg Novom imamo roditelje koji rade 2. a neki i 3.smjenu i preticemo za sada.
Anonymous
Ne glumimo u Đekni – ako su se naše majke/svekrve/komšinice mučile – ne moramo i mi ❤️
Anonymous
Da li ste roditelji zaboravili kako je bilo kada smo mi išli u školu? Pa ja spadam generaciji koja je išla popodne od 15h i 8 godina svaka radna subota. Svi bi mi voljeli da nam djeca idu kako svakoj porodici pojedinačno odgovara, ali moraju i roditelji imati malo više razumijevanja…šta ako zaista nema tehničke izvodljivosti, svi volimo promjene, pogotovo ako su na bolje… pitate li se kako je bilo našim roditeljima, bez mobilnih telefona, bez produženog boravka, sami preko ulica i evo sve generacije uspjele… dajte pustite djecu da odrastaju kako ste i vi sami…
Anonymous
Tako je.Bravo Dijana.I mi smo bili đaci i naši roditelji su bili oni koji su radili i stvarali i mi smo željeli da budemo više sa njima ali nismo mogli.Bravo .Svaka riječ na mjestu.
Anonymous
pretpostavljam da u Vaše vrijeme nije bilo na svakih 5 min jedan automobil na ulici.a sad mozes na pešačkom cekat 5 min da ti se neko sjeti da stane…ne možemo upoređivati babe i žabe. u Vase vrijeme se vjerovatno ni vrata nisu zakljucavala.jer nije bilo toliko lopova, kriminalaca i silovatelja kao sada..u Vase vrijeme su djeca uživala u igralistima koja su bila oko zgrada.a sada su samo ulice…
Anonymous
Da, ja sam iz baš te škole 🙂 i ne želim da mojoj djeci bude kao meni prije tačno 30 godina. Šta bi se desilo da su bake rekle našim majkama: “Pa šta, mi nismo mogle da završimo ni osnovnu školu, zašto biste vi i vaša djeca morale?” Zaboravljamo da većina baka nije završila ni osnovnu, većina mama srednju školu, većina moje generacije fakultete…dakle, idemo naprijed i po meni je prirodno da za svoju djecu želim bolje – i da radim na tome 🙂
Anonymous
Ja ne znam nekog da ne želi bolje svom djetetu…ja za razliku od Vas bas želim svojoj djeci isto kao sto je meni bilo…i te kako je bilo automobila, i te kako je bilo buvljaka (bas pored škole), i te kako je bilo i silovatelja i kriminalaca, zakljucavala su se i te kako vrata,u parkovima je bilo manijaka, danas škole imaju dežurne policajce i sl… ne uporedjujemo babe i žabe, uporedjujemo istu ljubav roditelja samo u razlicito vrijeme… A ja bih za razliku od vas voljela bas da fakultete završavaju kao mi u naše vrijeme, učeći po 1000 strana po ispitu, a ne završavajući fakultete po sadasnjem sistemu. Znanje danasnje djece i naših generacija se ne može uporedjivati, danas su prosvetni radnici kriterijume spustili ispod svakog mogućeg limita, upravo zbog roditelja koji žele “dobro i bolje” svojoj djeci…samo im zavirite u predmete i obime izučavanja, pa je žalosno… i ja mojoj djeci želim i bolje i lakše isto kao i vi, ali ne na ovakav način, da ustanovama odredjujem kada treba moje dijete u školu, koliko gradiva, koliko domaćih zadataka, da li je profesor dao mnogo zadataka za 45min i sl… ne slažem se i danasnja djeca imaju za razliku od nas avanturisticke parkove, igraonice i sl… radim u prosveti i ne može se od ustanova očekivati da skola kapaciteta do 1500ucenika radi sa 2000-2300 učenika i da svi idu kako roditeljima odgovara, to je ne izvodljivo, a ne da neće direktori da izadju u susrete…daleko od toga da neko ne želi bolje ne svojoj, nego djeci cijelog svijeta…
Anonymous
Dijana Djurdjevic-Pejovic
Cu li ti – “u Vase vrijeme”
Presmijah se. Ka da je nase vrijeme bilo prije 70 godina.
Nas su jednom doveli u skolu, pa posle sve sami. Svaki dan. Po svakakvom vremenu. I radila nam oba roditelja.
I saobracaj je bilo (zamisli, kola je i onda bilo, ali punooo manje semafora). I djeca su sa kraja starog dolazila u MMB. Sama.
I slazem se sa svim sto si rekla.
Zelim djeci bolje. Ali ne mislim da je ovo sto im se daje, bolje. Lakse jeste, ali bolje nije.
Anonymous
Azra Tetka Mucic živa istina, lakše jeste ali za njih i za sledeće generacije bolje sigurno nije…. pozdrav školska ❤️😘😍
Anonymous
Dijana Djurdjevic-Pejovic
Hahahaha!
Sad mozemo da procamo kako smo pjesacile u skolu, prtile kroz namete snijega, camcima skoli prilazile, eeee y nase vrijeme!!!
Jednom sam spremala referat o Papua Nova Gvineja iz geografije, tri dana isla u gradsku biblioteku i trazila po enciklopedija podatke.
A danas djeci tata i mama samo odstampaju sa interneta.
Je li to lakse? Jeste. Je li bolje? Nije.
Ja iskustvo nase generacije ne bih nikad mjenjala sa bogatstvom materijalnim ovih sad.
Anonymous
Sve je to lijepo i savrseno. Svi ste sa tako savrsenim djetinjstvom bas puni razumijevanja prema djeci od 7 godina i njihovim zabrinutim roditeljima. Ako necete da ih podrzite bar se suzdrzite od ovakvih komentara
Anonymous
Izgleda da to nije svojstveno nasoj generaciji.
Anonymous
Ne znam iz kog ste Vi vremena :-D, ali u moje vrijeme (vesele devedesete), se u školu išlo od 7,30h u jutarnjoj i od 13,30h u popodnevnoj smjeni. Otprilike pet odjeljenja, dva je išlo ujutru, dva popodne, pa bi se naredne sedmice zamijenili, a “A” odjeljenje je išlo stalno ujutru ( u njega su idšla djeca koja žive daleko od škole). Do petog razreda smo imali po 4 časa, tako da se ta popodnevna smjena završavala oko 17h, ako me sjećanje dobro služi, a tih sat vremena je zimi puno. Takođe kretali smo u školu sa 7g, bilo je manje saobraćaja i ostalog ludila. Neka pomjere toj djeci bar za pola sata casove. A kad sam rekla devedesete, jasno je da je bilo dosta izbjeglica, pa nas je bilo i više od 40 u odjeljenju i opet smo se nekako organizovali, ne znam otkud sad sva ova muka oko prostora. I vrlo bitno je pomenuti da su djeca od istih roditelja imala šansu da idu u istu smjenu, što sada često nije slučaj. Apropos priča iz davnina
Anonymous
opet mijesate babe i žabe.i ja sam radila u prosveti i dolazim iz porodice prosvjetara.ovdje nije prica o tome kako sistem obrazovanja funkcioniše u smislu sticanja znanja vec je riječ o jednom jednostavnom problemu pred kojim su se našli roditelji.vi ste imali jednu neverovatnu potrebu da istaknute da ste vi prosvetni radnik.da imate diplomu fakulteta.i da je Vaše znanje veče nego znanje sadašnjih generacija..kompleksi…nije mi jasna potreba ni Vas ni drugih roditelja da kritikujete ovu situaciju…sta Vas to uostalom i briga što nekim roditeljima ne odgovara da im djeca idu od 14.30 na nastavu…
Anonymous
Helena Radulovic šta mislite da je u pitanju kod Vas? Kako se zove potreba za ostvarivanje ličnih hirova…organizacija nastave i te kako jeste sistem funkcionisanja obrazovanja… to da imam potrebu da istaknem da sam prosvjetni radnik, imam i ponosna sam na to, ali gospodjo draga ne zbog kompleksa, komplekse imate Vi kojima sve smeta, kritikujete sve redom i još jedno niste Vi jedini roditelji kojima ne odgovara vrijeme nastave, i sto Vas briga šta ću ja pisati ne za ovu nego za bilo koju situaciju… podsjecam Vas ni pišem na Vas lični profil da bi se gospodjo Vi toliko uzrujavali, a ja ću kad god budem htjela komentarisati sto ja hoću pa ako Vam bas smeta ignorišite…ali Vi ste ti koji imate potrebe i komplekse da bude sve kako Vi zelite pa čak kad bi ste bili i u mogucnosti ostavljali bi komentare samo one koji Vama odgovaraju… zao mi je sto nemate te mogucnosti ..
Anonymous
Dijana Djurdjevic-Pejovic 🤯🤯🤯 Kakvo je ovo otvaranje glave!!! Zalud pojedinima pricati… da su potrosili pola energije u organizaciji dnevnih obaveza rijesili bi svoje “probleme” koliko trose na mijesanje u rad skole! Mislim da je smjena od 14:30 kasno, jer je to period za rucak, odmor… (koju je i moje dijete islo) ali da popodnevna smjena od 13h je sasvim u redu svi smo isli tako u skolu od 1 do 4 razreda…
Anonymous
Kod nas u školi ,djeca od 1do5og razreda su druga smjena….Ne shvatam te roditelje koji se bune .
Anonymous
E ko je ugodio ovome narodu da mu oca …Pa oduvijek je bilo da djeca idu do 4-oglasnik razreda druga smjena to jest od 1:30h do 4-5h.A od 5-og u prvoj smjeni jer ako bolje razmislite djecu do 4-og razreda ne treba slati na casove spremanja a ove starije treba i imaju vise vremena za učenje .Nego ovo se bune ove pomamljenice pomamljene sto onda neće imati vremena za kafiću,za selfi da se dokažu gdje su bile i sto
Su jele i td td.Daj ljudi ne jedite govna
Anonymous
Pa tek ce SAD imati vremena. Te se ne bune. Bune se ove sto zele da budu sto vise sa svojom djecom. Logika. A sto nam djeca odose u propast? Sto su vise svuda i sa svakim a najmanje sa svojim roditeljima
Anonymous
Kako možeš biti sa djetetom kad se radi do 4-5h i mi koji radimo vikendom ,pita li nas neko možemo li ili moramo raditi?ajde molim te i naše majke su radile po dva posla i djecu podizale i sve .Ali danas je čudno vrijeme došlo i neka je kad djeca ne poštuju roditelje i kad ne čuju za njih
Anonymous
Milena Milic upravo tako!Ali ih ne damo uprkos svemu da odu u propast!
Anonymous
Milena Milic istina!😘
Anonymous
da li mogu starija deca ici posle podne a mladja pre podne?
Anonymous
A logičnije je da mladja idu popodne a starija prije podne.Jer ako se malo razmisli ova starija imaju vise vremena za učenje popodne
Anonymous
Teta Vijoleta a ko ce cuvati mladje dok su roditelji na poslu?
Anonymous
Roditelje nažalost niko ništa ne pita. Da imamo i najmanjeg uticaja, sigurna sam da bi velika većina nas prvenstveno vratila staru reformu obrazovanja odnosno da osnovno obrazovanje bude do 8. razreda
Anonymous
Budalastina. Sta ce skoli menadzment kad roditelji sve najbolje znaju!!! Sta je ovo?
Anonymous
Obrazovanje je djelatnost od javnog interesa, a škole su u obavezi da rade u najboljem interesu sve djece. Roditelji se pitaju, ili bi trebalo da se pitaju, zato što se radi o njima, njihovoj djeci, njihovim porodicama i zajednici u kojoj žive. Odgovorni roditelji aktivno učestvuju u iznalaženju pravih rješenja i žele da budu uključeni u procese donošenja odluka. Menadment škole, ukoliko nije autokratski, bi trebalo uvaži mišljenje roditelja a ne da ih etiketira i omalovažava, a jako me zanima i koji bi psiholog ocijenio “3 sata” kao adekvatno rješenje za sedmogodišnje dijete. Na kraju, ne znam zašto je društveno prihvatljivije “praviti se lud” nego “praviti se pametan”?! 🙂
Anonymous
Lidija Brnovic ne slazem se s Vama. Skolska godina ko zna kad bi pocela kada bi riditelji odlucivali sta je to najbolje za njihovo dijete. Pozzz
Anonymous
Jovanka Popovic Pozdrav i za Vas, i sve druge kojima je “3 sata” u redu! Srećom, makar moja djeca nisu u takvoj školi, već postoji poštovanje za roditeljske brige i drugačije mišljenje. Upravo zbog tog poštovanja lakše prihvatamo i kompromisna rješenja.
Anonymous
Opet svadje, nesporazumi a niko da upre prst u glavnog krivca. Opet ću ostaviti link pa pogledajte koliko obrazovnih ustanova je do 2017. moralo biti sagradjeno u PG. Čak je i dat novac, ali… Lakše je zavaditi nastavnike i roditelje i sve to mirno iz prikrajka posmatrati. :-/ http://www.vijesti.me/vijesti/podgorici-treba-pet-vrtica-14-osnovnih-skola-821329
Anonymous
👏👌🖒🖒🖒🖒👏👏👏
Anonymous
👏👏👏👏 bravo Dijana Djurdjevic-Pejovic
Anonymous
Taj dio grad odavno ima potrebu za još jednom osnovnom školom,za gimnazijom ali to su bila samo predizborna obećanja!!! Zamislite direktorku koja kaže da roditelji manipulišu svojom djecom.Ostajem kao prosvjetni radnik bez teksta!!!!
Anonymous
Dovoljan (2)
Treba poraditi na pravopisu.
Anonymous
U ponedjeljak će direktorica škole biti na uključenju pa ćemo joj tražiti pojašnjenje na tu temu.
Anonymous
Tako je! Dijana Djurdjevic-Pejovic ova danasnja djeca su specijalna 😁😁😁
Anonymous
Djeca su Ok!A sve drugo je specijalno!!!😀
Anonymous
Jelena Ivanovic moze se i tako reci 😉
Anonymous
Potpuno se slažem Nina Neno Mekić 😍
Anonymous
Kao da naša djeca nisu prošla isto takvo pohadjanje nastave u Sutjesci su isto bile takve smjene samo sto su se mjesecno mijenjali prva smjena od 7:30-11:30 i druga od 13:15-17:35 tako od drugog razreda su išli pa sve do kraja petog pa ih ni mi nismo isto gledali dnevno ni 2 sata ja mislim da je jedino rješenje da se onda ispišu iz škole pa roditelji da budu sa njima više od 3 sata Jelena Pavicevic😀😀
Anonymous
u 13.15? a ovdje je prica o 14.30…a i cim su ostajali 4ipo sata u školi.onda su to djeca koja su imala više godina a ne svega 7 kao što je sad slucaj
Anonymous
Nije neka razlika od 13:15 do 14:30 to je početak posle nekog vremena ćete se svi uhodati
Anonymous
Marina Cetkovic Postovana nije bas da nije neka razlika. Vec sami kazete da su ostajali do 17 i 35. U ovom slucaju je onda to do 19 sati tj tacno do 18 i 50. Mislim da to nije u redu. Tako da puna podrska opravdanim zahtjevima roditelja
Anonymous
Tri odjeljenja 2.razreda OS “Oktoih” su prosle godine imali nastavu od 15:10-18:30
Anonymous
“Najbolje”da djeca “vise” cijeli dan van kuće. . od 6 ipo godina ne žele i ne mogu sama da ostaju kući i da sama sebi spreme da jedu. I sama da uce..to je za ove roditelje što ne shvataju zašto prva smjena…uz to vanskolskih aktivnosti 0…ionako ih je odreda što im daju telefon i ne zanima ih koliko sjede i bulje u tu spravu, ne razgovaraju sa njima.ako je nešto postavljeno naopako zašto ga me promijeniti
Anonymous
a sto da se radi sa ovim izolovanim odeljenjem samo pogledaj te obavestenje
Anonymous
OBAVJEŠTENJE
Obavještavaju se učenici i roditelji da će nastavna 2018/19. godina u OŠ“Vladimir Nazor“ početi 03.09.2018. godine po sljedećem rasporedu:
I smjena (dogovorni čas VI, VII, VIII i IX) od 7:30 do 8:15 h.
II smjena (dogovorni čas II, III, IV i V) od 13:30 do 14:15 h.
Prijem prvaka će se organizovati u 9:00 h.
Od 4.09.2018. godine nastava će biti organizovana po ustaljenom rasporedu:
I smjena (VI, VII, VIII i IX) od 7:30 h.
II smjena (II, III, IV i V) od 13:30 h.
Odjeljenje III-2 zbog prostornog kapaciteta škole izvodiće nastavu prije podne od 9:10 h.
Prvi razred počinje sa nastavom u 9:00 h.
Uprava škole
Anonymous
”’Odjeljenje III-2 zbog prostornog kapaciteta škole izvodiće nastavu prije podne od 9:10 h.”” neko mora da trpi i i ispasta da ne ide sa svojom generacijom u smjenu i mozda da boravi sam u skolskom dvoristu za vrijeme uzine … da li se krse djecija prava u ovom slucaju jer skola od jednom nema kapaciteta za nekih 20-30 ucenika djeca ce sigurno biti totalno izolovana jer prvaci ne izlaze vani na uzinu…..kuda vodi ovaj svijet…
Anonymous
Zavisi od skole.
Anonymous
A bilo bi dobro da se pogleda kako je to rijeseno u drugim drzavama napr Austriji.
Anonymous
Mi smo svi isli u skolu of 7 ujutro nikad niko popodne 😂😂😂
Anonymous
Da li neko ima informaciju o smjenama za skolu OS Pavle Rovinski
Anonymous
Moje misljenje da nije realno da djeca do cetvrtog razreda budu druga smjena. Mislim da ipak trebaju da imaju barem 9-10god da bi samostalno mogli da funkcijonisu u kuci 6 sati.
Anonymous
Podrska roditeljima
Anonymous
Ja razumijem da svako ima svoj stav ma kakav god on bio, ali ja stvarno ne mogu da shvatim roditelje koji kaze i nama je tako pa se snalazimo. Zasto je nekom, bilo kome problem da shvati da smo probali da nesto promjenimo. Zasto je tesko shvatiti da ce moje dijete da provede u produzenom i u skoli svaki dan po 10 sati. Meni se zeludac svaki put okrene kad pomislim na ponedeljak.
Mi smo predlagali i mjenjanje smjena kao u nekim skolama, mi smo imali dosta predloga. Ali culi ste stav VD direktorke, nema popustanja. Ona je nesto odlucila i ko smo mi da pitamo moze li nesto drugacije.
Anonymous
Pritom ova generacija je prva genaracija sa upisanih 8 odelenja. Skola ima ujutro 7 slobodnih ucionica i jednu za jutarnje cuvanje. Ukupno 8 ucionica. Prvacima ce uvijek biti pristupacno jutarnje cuvanje. Znaci da ce nas ova smjena zbog nedostatka uvionice pratiti maltene do kraja skolovanja. Jer druge opcije nema, razumijete li sad.
Anonymous
Potpuno ocekivano. Tako se kod nas rjesavaju problemi… preskocis ga a ljudi ce vec zaboraviti jer ce ih o jadu zabaviti drugi problemi i onda ce konacno odustati od svega. Upravo sam citala clanak kako u Sloveniji upozoravaju roditelje da je jako bitno da djeca popodne budu sto vise kod kuce u drustvu roditelja da bi se osjecala sigurno i da bi se umirili za naredni skolski dan.
Nema srece od nasih psihologa, vjerovatno, je njima ovo jedan dobar vic.
Anonymous
Ovdje se najvise zale majke koje svakako nisu sa svojom djecom po cijeli dan. Svojevoljno no imaju precih stvari ali su majke-kraljice po fb i instagramu
Anonymous
Uvjek ce biti u trendu znati bolje o tudjem nego o svom… 💆🏽
Anonymous
Milena Crnić upravo tako
Anonymous
Svi oce da vise provode vremena sa djecom a kad su zajedno svima po jedan tablet i svako svoju pricu.
Anonymous
Moja unuka kreće u I razred u “Ćirilo i Metodije”
Anonymous
Idu po smenama. Prvaci.😱
Anonymous
Ja ne znam kako to da dijete od 6 godina ide u 1ipo ? Ko ce da ga cuva do 1ipo ? Ako radimo do 3 oboje..
Anonymous
Isto kao sto ne bi znao roditelj koji radi drugu smjenu ko ce dijete da cuva od 1ipo.
Anonymous
https://www.facebook.com/312938792163700/posts/822769967847244/