Engleski i Italijanski jezik moguće je naučiti na zabavan, jednostavan, prirodan i brz način, koji primjenjuje TL Centar iz Podgorice
TL Centar organizuje dvije vrste kurseva na kojima djecu uči Engleskom i Italijanskom jeziku, koji su zajedno za njih pripremili predavači i psiholozi.
Nudi savremenu, eksluzivnu ESL metodologiju za učesnje koja pomaže da svako dijete bude stimulisano i fokusirano na učenje jezik.
U grupama u kojima su djeca uzrasta od 3 do 6 godina igra, pjesma, gluma… imaju svoju svrhu i da bi se ona realizovala djeca moraju da kažu nešto ili postupe prema onome šta su čuli – imaju razlog da komuniciraju. Zbog toga oni žele da znaju i nauče više.
Na časovima TL Centra imaju priliku da:
– Uz interaktivan pristup uče na zabavan i brz način;
– Uče u malim, stručno vođenim grupama koje rade u opuštenoj, harmoničnoj ali istovremeno i motivisanoj atmosferi.
– Upozanju jedinstven metod učenja jezika koji omogućava da govore i razumiju strani jezik na isti način kao što uče maternji – prirodno, sa sigurnošću i lakoćom;
– Uče od stručnog osoblja sa iskustvom, koje je posvećeno stvaranju zabavnog i živog okruženja u kojem ih pripremaju za uspješno savladavanje budućeg skolskog stranog jezika.
TL centar organizuje i učenje školskog jezika za uzrast od 6 do 9 godina. Na zabavan i efikasniji način djeca uče engleski jezik po eksluzivnj ESL metodologiji uz praćenje zvaničnog programa za prvi, drugi i treći razred. Ovaj kurs priprema djecu za uspješnije i kvalitetnije savladavanje školskog engleskog jezika.
Djeca su rasposređena u malim grupama, u kojima ih je od osam do deset. Dobijaju punu pažnju i koriste mogućnost da se iskažu u okviru grupe prijatelja koja ih ohrabruje.
Cilj ovakvog učenja je da Djeca zavole jezik i nauče da komuniciraju na prirodan način sa sigurnošću i lakoćom. Djeca uče jezik kroz specijalne igre i aktivnosti.
TL Centar drugačijim čine
– Jedinstvena i jednostavna metodologija koju djeca rado prihvataju;
– Nastavnici obučeni za ovaj sistem učenja i rada sa djecom;
– Aktivnosti koje podstiču djecu da komuniciraju kroz metofologiju koja ih navodi da na relaksirajući i prirodan načinin uče strani jezik.