Udruženje Roditelji raspisuje oglas za zapošljavanje:
Službenika/ce za finansije i administraciju
Potrebna znanja i kompetencije:
– Univerzitetska diploma iz oblasti ekonomije, organizacijskog menadžmenta ili javne administracije ili ekvivalentno iskustvo u datoj oblasti
– Poznavanje zakonskih pravila i propisa, uključujući finansijske prakse kod upravljanja na projektnom nivou.
– Najmanje 3 godine iskustva u samostalnom vođenju finansija I administracije;
– Iskustvo u organizaciji posla i logistici;
– Minimum 1 godina iskustva rada na finansijskom planiranju, upravljanju i izvještavanju za projekte finansirane od strane međunarodnih organizacija.
– Profesionalan nivo znanja engleskog jezika
– Visok stepen kompjuterskih znanja i vještina, napredno korišćenje Excel-a za vođenje finansija. Poznavanje drugih programa je prednost.
– Pouzdana, organizovana osoba timskog duha.
Izabrani kandidati/kandidatkinje biće angažovani nakon probnog perioda od mjesec dana.
Glavne obaveze i odgovornosti:
– Evidencija i arhiviranje dokumentacije od značaja za poslovanje organizacije (djelovodnik, knjiga primljenih računa, knjiga primljenih faktura, evidencija ugovora, dnevnik blagajne itd.)
– Poslovi platnog prometa i prateća evidencija (upravljanje glavnim i projektnim računima organizacije);
– Blagajnički poslovi (prijem, izdavanje i čuvanje gotovine, plaćanja, evidentiranje i čuvanje blagajničke dokumentacije);
– Planiranje i realizacija budžetskih linija za tekuće poslovanje i projekte organizacije
– Praćenje i kontrola trošenja sredstava u skladu sa finansijskim planovima
– Realizacija nabavki, u skladu sa PRAG-om i drugim relevantnim procedurama; kontakt sa dobavljačima i podugovaračima;
– Poslovi ugovaranja usluga i proizvoda;
– Priprema i dostavljanje finansijskih izvještaja u skladu sa zahtjevima nadležnih organa u Crnoj Gori i donatora u zemlji i inostranstvu, uključujući blagovremeno dostavljanje finansijske dokumentacije računovođstvenoj agenciji;
– Komunikacija sa svim interesnim grupama od značaja za poslove administracije i finansija (Poreska uprava Crne Gore, Zavod za zapošljavanje Crne Gore, banke, donatori, revizorske institucije, organi nadležnih za povrat PDV-a itd.)
– Kontakt i priprema poslovne dokumentacije za računovođstvenu agenciju
– Sprovođenje procedura za oslobađanje od PDV-a;
– Pružanje podrške prilikom realizacije događaja;
– Ostali poslovi iz sektora administracije i finansija.
Dokumena za prijavu:
– Poslovna biografija kandidata/kinje.
– Minimum jedna preporuka.
Zainteresovani kandidati treba da proslijede potrebnu dokumentaciju na e-mail adresu [email protected], najkasnije do 30. oktobra 2022. godine sa naslovom: Oglas za službenika/cu za finansije i administraciju.