Multivitaminski gumići za djecu kao prevencija prehlada i infekcija

Sponzorisana objava

Za pravilan rast i razvoj djece, presudna je dobro izbalansirana ishrana koja treba da omogući odgovarajući unos vitamina, minerala i drugih hranljivih sastojaka ali je u savremenim uslovima života, često je nemoguće djeci svakodnevno obezbijediti sve potrebne hranjive elemente.

Kompanija GNC Adriatic, koja je na tržištu Crne Gore prisutna od oktobra 2016. godine, kao franšiza američke kompanije GNC Holdings, nudi multivitamine u obliku gumenih bombona koji nadopunjuju dnevne potrebe za vitaminima i mineralima i mogu pomoći u prevenciji prehlada i raznih infekcija kojima su djeca često izložena.

“Iz ponude izdvajamo specijalni program za djecu od 2-12 godina, a koji uključuje multivitamin, kalcijum  sa vitaminom D, omega 3 i probiotike, i to sve u obliku ukusnih bombona koje djeca prosto obožavaju”, kažu u GNC-u.

Objašnjavaju i da se probiotici najčešće povezuju sa stomačnim problemima, ali da se mogu koristiti svakodnevno, čak i kada smo zdravi kao potpora zdravlju digestivnog sistema i jačanju imuniteta. Kada se koriste antibiotice probiotici su neizostavan dio terapije, jer sprječavaju narušavanje crijevne flore i preveniraju pojavljvanje gljivica, dodaju u GNC Adriaticu.

Kada je kalcijum u pitanju, kao potporu dobrom razvoju, nude kalcijum gumiće koji djeci obezbijeđuju dovoljan unos kalcijuma, fosfora, vitamina D, za bolji i napredniji razvoj. U nihovoj ponudi su i Kids Omega-3 gumići, koji sadrže ovaj važan sastojak za kardiovaskularni sistem i opšte zdravlje.

“Opšte je poznato da je značaj ribe u ishrani veoma bitan i preporuka je konzumirati je barem tri puta sedmično, međutim, svjesni smo da malo ko se pridržava tih preporuka, a samim tim ne koristi benefite ribe kao izvor Omega 3 kiselina”, saopštavaju iz GNC Adriatica.

GNC Holdings, sa sjedištem u Pitsburgu, PA, je vodeća američka i svjetska kompanija koja se bavi prodajom i proizvodnjom proizvoda iz oblasti dodataka ishrani. Kompanija GNC Holdings posluje na čak 9.000 lokacija, od čega se više od 6.700 nalazi u SAD-u, dok je kroz franšize GNC prisutan u približno 50  zemalja svijeta.

“GNC pruža mogućnost svojim potrošačima da budu najbolja verzija sebe, zahvaljujući ponudi premijum asortimana proizvoda u oblasti dodataka ishrani koji uključuju proteine, suplemente za izdržljivost, suplemente za regulisanje tjelesne težine, vitamine, biljne suplemente, wellness suplemente i druge proizvode namijenjene opštoj populaciji”, pojašnjavaju iz te kompanije.

Temelji kompanije izgrađeni su na 80 godina iskustva u oblasti plasiranja proizvoda superiornog kvaliteta zasnovanog na konstantnim inovacijama.

U GNC radnji u Podgorici dostupno je više od 400 proizvoda iz GNC asortimana.

SOS linija baner

Leave a Reply